som bulldeg i magen.

Det gör ont i mig.
Det gör faktiskt lite ont i mig.
Jag trodde vi skulle ha pratat nu.
Sagt att vi skulle ses igen.
Sagt någonting som fick mig att tro att du faktiskt kanske gillar mig.
Det känns som om jag ätit för mycket bulldeg och inte sovit 5 nätter i rad.
Varför?
För att jag sitter och väntar på att han, Han ska skriva.
Kanske han inte gör.
Han kanske såg att jag inte var hans tjej.
Inte var någon han skulle vilja hålla handen med.
Men för vad det är värt.
Jag skulle hållt din hand närsomhelst.
Jag skulle pussat din panna, näsa, överläpp, underläpp och kind för kind när du än ville.
Jag skulle ha lyssnat på allt du hade velat berätta för mig.
Om du bara hade velat träffa mig igen,
och ge mig en chans att visa hur jag kan fläta mina fingrar med dina -
så får du se då ifall du vill trassla lös dem.

29 maj 2012


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0