tankar under två minuter

Kemikalier och hormoner
Känslor i miljoner
Ångest över något som inte finns
letar
är det vad jag brukar gråta över
det kan väl inte vara något annat?
Är jag deprimerad.
Jag kanske bara är ledsen för jag inte vet något annat ibland
nej det måsta finnas en anledning
säkert samma som förut
kommer aldrig kunna förklara mig annars
för jag är väl inte sjuk?
är jag sjuk
jag är sjuk
det måste finnas medicin
annan medicin
medicin som funkar
"den ändrar ditt beteende"
jag vill inte ändra mitt beteende
jag trivs som jag är
fast jag är ju ledsen
har ångest så fort jag är ensam
eller när jag känner mig ensam
ibland är jag ensam i mitten av ett rum med folk
är det normalt?
men så känner väl många
jag är knappast speciell
om man nu kan kalla deprimerad speciell.
Men jag behöver nog ingen medicin då
ingen annan medicin
men jag behöver något
något nytt
jag skall göra en nystart igen
för att sen bara ramla tillbaka till samma äckliga rutiner
det kommer aldrig förändras


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0